spelling live backwards.

ja, allt man kan säga är väl att det har varit tre spännande dagar.
i tisdags var jag väldigt glad eftersom det bara var en månad tills jag ska få se pete och alla andra i fall out boy. idag är det då en månad minus två dagar kvar. men detta glada humöret förstördes snabbt när jag kom in i omklädningsrummet efter träningen och förstog att någon stulit min mobil + en hel del andras mobiler och plånböcker. jag hatar verkligen sånt. speciellt eftersom jag verkligen tyckte om den mobilen. ska skaffa en likadan till. en annan sak som är störigt, varför snor folk saker som då till exempel en mobil när det nuförtiden går att låsa både kortet och själva mobilen. då går den ju inte ens att använda. aja, vissa människor är verkligen sär.
vaknade på onsdagen lika sur som jag var när jag gick och la mig. men sen kom jag på att jag skulle spendera två dagar med de jag tycker mest om. åkte till byn där lisa mötte mig. vi gick till ica för att handla mat inför kvällen. vilket allt blev mycket dyrare än vad vi trodde. nåja, vad ska man göra. vi hämtade martina på stationen för att sedan åka vidare till lisas stuga. väl framme började vi elda i baljan. ja, vi skulle bada balja. vid fem så kom marielle och vi började laga vår mat vilken också blev mycket god. sen är ju inte tacos så svårt att göra heller (: hela dagen och kvällen gick åt till att äta och att elda i baljan. efter många turer ut till baljan i bikini så var baljan äntligen lagom varm och vi fick börja bada. efter en timme sittandes i snöovädret så såg jag att hela huset släcktes. ja, vi fick såklart strömavbrott. men vad ska man göra. jo, vi satt kvar i baljan i en timme till för att sedan springa in frusna in i det mörka huset.
idag vaknade vi i ett hus där strömmen hade kommit tillbaka och där vi sedan fick städa en hel del.
när allt var klart så åkte martina och marielle hem till sitt och jag hem till lisa. väl hemma hos lisa tittade vi på tecknat och väntade på att träningen skulle börja. men ack nej ingen träning idag utan bara möte. men det gjorde inget. match på lördag och jag ser fram emot det. fan att jag orkade skriva så mycket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback