trouble sleeping.

ja, nu sitter jag här igen. framför min egna dator fast med utbytt skärm. men det är bra. den andra tog så mycket plats. men inte denna, platt och fin. behöver kanske putsas lite. nu babblar jag bara.
vaknade i katrineholm och vi åkte till stan för att handla lite. köpte fyra par glasögon och en present till lisa. ganska tidigt eftersom att hon fyller år i april. men vad gör det? och förresten så var inte glasögonen till mig heller. jag är fattig just nu. nåja, åkte tillbaka till brors lägenhet för att äta och sedan påbörja bilturen hem. det brukar vara så att det går snabbare att åka hem än att åka dit, vart man nu ska. men så var inte fallet idag. seg biltur hem och jag trodde aldrig att den skulle ta slut. åt mest polkagris hela vägen. jag kommer att få tandproblem. vilket inte är bra eftersom jag har tandläkarfobi. aja, jag fick iallafall köra ganska långt idag. vilket jag vet att jag måste träna på. men det var kul, och det gick ganska bra.

imorrn ska jag till byn för att träffa mitt solsken till vän och bli brun. är trött nu för att någon sömn har jag knappt fått på hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback