happy birthday.

jag antar att jag ska raknas som vuxen nu. inte for att det kanns som det. min fodelsedag detta aret ar langre an nagonsin. 33 timmar for att vara exakt. om man raknar ihop timmarna bade i sverige och har i kalifornien. en stor del av mig onskar att jag vore hemma nu. iallafall for min fodelsedag. men man kan inte fa allt har i varlden och nar man tanker pa det sa ar det inte sa manga som far chansen att fylla 18 i kalifornien. forrutom de som bor har saklart. men sen kanns det lite hemskt att inte fira min fodelsedag med min familj och mina vanner. fick iallafall ett samtal fran min familj. det varmde en massa.
tack for alla mejl och alla grattis. ni ar underbara allihopa.

igar va det fjarde juli och det firades har med att vi satt i en park och tittade pa fyrverkerier. det va mysigt. men jag trodde faktiskt att det skulle vara storre festligheter. men jag ar inte amerikan heller sa jag vet inte riktigt hur de storfirar.
idag ska vi fira min fodelsedag med att ga pa restaurang. det ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback