more or less.

torsdag: denna dag sa var det bestamt att vi skulle aka till Legoland California. men planerna andrades pga. lakarbesok. sa denna dag blev slapp men vi at en massa kakor iallafall.
fredag: denna dagen sa blev det Legoland California men det ar inte riktigt min grej. men de andra hade roligt och det ar det som raknas. mina grejer kommer senare.
lordag: idag sa akte jag och susanne och shoppade. det var valdigt trevligt. det finns nagot annat som sverige ocksa borde ta efter och det ar hur manniskorna ar i affarer. hittade manga fina saker, men jag kan inte slosa upp alla mina pengar pa en dag. jag har ju aven chicago kvar.
sondag: sondag idag och jag har ingen aning om vad som ar planerat. borde kanske lasa lite korkortsteori ocksa.

Kommentarer
Postat av: lindie.

grattis på födelsedagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback