things happen for a reason.

saker och ting hander hela tiden. jag maste saga att det har hant mycket sen jag skrev sist. vi har besokt yosemite, seqouia och mammoth vilka var upplevelser som jag kommer bara med mig under hela mitt liv. det lat kanske lite skumt, men det ar sa det ar. en sak som jag larde mig forra helgen ar att vara den aldsta i en syskonskara kan inte vara latt.  plus att jag har nog ganska lang stubin anda, vad folk an tror. efter hemkomsten fran var lilla utflykt sa ville jag inget annat en att ha en lugn dag, men sa blev det inte. utan pa onsdagen blev det att satta sig i bilen igen och aka till sea world, san diego. det var en mycket trevlig dag men jag kan saga att den natten behovde jag sova lite.
jag borjar uppskatta saker mer och mer under tiden jag ar har. bade allt jag far se har och hur mycket jag saknar det jag har hemma. min familj och mina vanner betyder mycket mer an vad man tror. en sak som verkligen far mig att uppskatta livet ar nar jag nu ska fa gora nagot som har vara min drom sen sa lange jag kan minnas. drommen kommer att ga i uppfyllelse efter att vi har kommit hem fran chicago. chicago kommer vi att aka till pa fredag. dar kommer vi att stanna i tio dagar. jag ar spand pa att se hur allt ser ut dar.
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback