a week in california.

mitt minne sviker mig hela tiden och darfor ar det fruktansvart svart att minnas vad man gjort varje dag. men jag antar att det gar att summera lite.
torsdag: denna dag sa akte vi till en park och det var inte svalt ska jag saga. men det va ganska trevligt anda. vi sag den storsta grodan nagonsin vilket var ganska spannande. den va typ tre decimeter lang. det later kanske inte sa intressant, men det ar inget man far se i sverige iallafall.
fredag: detta var mest en slappedag sen vi inte kunde komma pa vad vi skulle gora. men vi hann med en liten tripp till affaren. allt ar sa fargglatt dar. kanske for att det ar socker i allt och det ska minsann visas. vid kassorna sa sa en kvinna "those kids are to die for. are they yours?". ar hon inte klok? jag ar snart arton ar. hur skulle jag kunna ha tva barn pa fem och tva ar? aja, jag antar att kvinnan var blind. resten av dagen sa blev det lite tid vid poolen och tid med ungarna. jag kommer aldrig att se byggare bob pa samma satt. fast a andra sidan sa tror jag inte att jag sett det nagon gang. pa kvallen blev det pizza. en sak ar saker, pizzorna i sverige ar faktiskt godare.
lordag: denna dag har verkligen mitt minne svikit mig pa. men jag antar att vi tog det ganska lugnt. annars hade jag nog kommit ihag vad vi gjort. alla behover lata dagar. speciellt i detta varma vadret.
sondag: vi akte aterigen till san diegos flygplats for att plocka upp michael och nathaniel som varit i utah. trevligt att traffa dom igen.
mandag: vi akte jag, susanne och berit till tva kopcentrum for att handla lite. jag ska kopa en ipod har eftersom att de ar mycket billigare. affarerna har har massor med bra saker. fast vi ska vanta till en annan dag for att kopa ipoden till mig  jag har svart for att bestamma mig. det galler nog egentligen allt.
tisdag: denna dag akte vi antligen till stranden och precis som jag trodde sa gomde sig hetingarna dar, haha. stranden var valdigt fin och vi ska snart aka dit igen. det var ocksa valdigt roligt att prova pa att aka boogieboard. vagorna ar storre har an i sverige och jag gillar vagor.
onsdag: idag ar det annu en sadan slappedag, men jag antar att vi kommer att hitta pa nagot iallafall. men vad aterstar att se. ringde nyss mina foraldrar genom skype. det ar verkligen en bra sak det dar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback