crimes.

sovmorgon idag och jag slapp stå helt ensam och vänta på bussen. det är trevligt att ha någon att prata med medans man väntar. hade tänkt att beställa en klipptid men hade tur och kunde göra det direkt. skönt att det inte är så slitet längre. sen var det dags för lunch på kära ekebo. jag kommer nog aldrig att tycka om det stället så mycket när inte ni är kvar längre. jag längtar inte kan jag ju säga. efter hamburgare och glass så drog jag och alle oss vidare till fotbollsplanen där eleverna skulle möta lärarna. det var inte som jag trodde men det va helt ok. men mest sorgligt. det finns så många som jag kommer att sakna och skolan kommer inte att vara sig lik efter sommaren. men sånt är livet.
imorrn är det skolavslutning och sedan på kvällen så blir det att fira student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback