failure by design.

det är ganska konstigt. det känns inte som om jag verkligen ska åka. fick ett samtal nu ikväll och de fyra orden gjorde mig stum för en sekund. "vi ses på söndag". ja banne mig, det gör vi faktiskt. jag är mer nervös än vad jag trodde att jag skulle vara. jag är inte nervös för att vara där och leva där i två månader. utan det jag är nervös för är resan. ni som känner mig vet att jag är inte riktigt bra på tidtabeller etc. men det måste lösa sig. har packat lite och tvättat nu ikväll. har inte mycket tid kvar nu. imorrn ska jag och mamma handla till resan och sedan åka på student. ska även säga hej då till storebror.
fick även prata med lisa en stund i telefon idag. det kommer att vara riktigt jobbigt att inte träffas på så länge. det är visst också väldigt svårt för oss att hinna med att ses innan jag åker. men det är något jag behöver, så det ska vi lösa på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback