hej då, sverige.

igår så vaknade jag och favorit lisa ganska sent eftersom att hon ville ha lite sovmorgon. det var mer än ok för mig eftersom att jag också tycker om att sova. vi umgicks några timmar sedan fick vi besök av våra tre favoriter alle, jalle och svedde. tack för presenterna och allt. ni känner verkligen mig. jag hade väldigt roligt. det var jobbigare än jag trodde att säga hej då till er allihopa. ni betyder så mycket för mig och det tror jag att ni vet.
jag kommer att sakna er.
på kvällen så åkte sedan jag och min familj till min kusin som skulle fira sin 40-årsdag. det var en underbar kväll och jag är verkligen glad att jag har min familj och släkt. är säker på att det inte finns någon bättre. alla ord som folk sa var sanna och man vet att vad som än händer så finns ens familj alltid där.
hej då, sverige. det är faktiskt så. idag åker jag och min familj (utom min ena storebror) till kastrup för att övernatta på hotell där. sedan klockan fem över nio imorrn så går mitt flyg till usa. det finns nog inga ord som kan beskriva hur jag känner mig just nu. men jag antar att jag bara kan hoppas på det bästa.
california.

Kommentarer
Postat av: lindie.

ååh, hoppas att du får en riktigt bra sommar over there! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback