hej kalifornien.

lordag: pa eftermiddagen sa akte jag, bror, pappa och mamma till kastrup for att spendera natten dar pa ett hotell. hotellet kunde ha varit battre men vi overlevde. pa kvallen sa gick vi ut och at. det va valdigt trevligt.
sondag: flyget gick 9.05 fran kastrup flygplats. det ar sa jobbigt att saga hej da. jag hade tur med min sittplats da satet bredvid var tomt och jag hade fonsterplats. killen som satt narmast gangen var en trevlig prick. flygresan var jobbig men det kunde ha varit varre. val framme i newark sa gick allt lattare an jag trodde, trots att de andrade gate nummer tre ganger. killen fran planet letade upp mig igen, vilket ar valdigt skumt sen hans flyg skulle ga fran en helt annan gate. men jag hann undan just i tid. antar att mexikanare vid namn raymondo inte riktigt ar min stil. val framme pa san diego flygplats belv jag hamtad av familjen poirier. trottare har jag nog aldrig varit.
mandag: eftersom att jag inte hann se sa mycket av stallet nar jag kom fram pa sondagen sa blev det en rundtur denna dag. det ar sa otroligt fint har. husen ar finare an pa tv. vi spenderade dagen i deras pool, vilket jag inte sager nej till. kvallen spenderade jag med nathaniel och vi hade mycket trevligt. det ar svart att forsta hur saker och ting fungerar har.
tisdag: idag sa va vi tvungna att forsvinna ut ur huset i nagra timmar eftersom att staderskan skulle komma sa vi tog en tripp till Wal-Mart. efter det sa akte vi till en galleria och tittade rundor lite. sverige har lite att jobba pa. nar vi kom hem igen sa spenderade vi resten av eftermiddagen i deras pool igen.
onsdag: michael och nathaniel ska spendera nagra dagar i utah sa vi slappte av dom pa flygplatsen i morse. efter det sa ville flickan i familjen aka till san diego zoo, sa vi gjorde det. det var trevligt men det ar sa varmt att det blev en valdigt lang dag. just nu ar klockan 5.52 PM och jag vet inte vad vi ska hitta pa resten av kvallen.

det ar verkligen sant att det mest bara finns feta personer i usa. men sa blir det val om man ska ata chips till  varje maltid. ja, det ar faktiskt sant. bestaller du mat ute sa far du alltid en chipspase till. men alla ater inte sa onyttigt och tur ar det. jag far underbart god mat har och huset kunde inte ha varit battre. nagot som jag dock saknar ar lite fler hetingar. men jag antar att de kommer fram nar vi aker till stranden. inget star upp mot surfare.
nagot som sverige borde ta efter ar att alla har ar sa hovliga. det ar folket inte i sverige.

Kommentarer
Postat av: lindie.

åh, det låter helt underbart! jag blev lite avundsjuk märkte jag nu när jag läste det här. ha det så bra! :D

Postat av: jenny

de låter ju helt fantastiskt, hoppas de får de bra där hela sommaren =) :P

2007-06-24 @ 20:53:20
URL: http://jennyahlrot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback