I don't want to miss a thing.

i fredags började det med att alla hade fått reda på att vi skulle träffas senare, utom jag såklart. kom till skolan i vanlig tid utan någon aning om att jag kunde fått ta nio bussen. i hopp om att få fika och ha lite trevligt innan vi skulle gå till kyrkan så fick jag åter bli besviken. antar att vi inte är lika viktiga. avslutningen i kyrkan var fin och sorglig. alla underbara människor som stod där stolta och tog emot sina betyg. snart är det min tur. men frågan är om man kommer att vara stolt. låt oss hoppas det iallafall. efter avslutningen så åkte jag med kusin hem och resten av dagen spenderade jag i solen och i vattnet. ja, årets första dopp. på kvällen bar det sedan av till hantverksgården där linda och jonathan hade sin studentfest. det var en mysig och trevlig kväll med ett ännu mysigare sms att gå och lägga mig till. fast samtalen på natten hade jag kunnat leva utan.
gårdagen började med att jag inte hade någon aning om någonting. men det löste sig ganska snabbt och vid halv ett så åkte jag och köpte blommor för att sedan dra mig vidare till ekbackeskolan. studenterna va lyckliga och man kan inte göra något annat än att önska dom lycka till. efter all uppståndelse så åkte jag och marre sedan hem till hannes studentfest. mycket god mat och trevligt folk. efter en stund så kom sanna och vi cyklade vidare hem till jalle. där blev det mer att äta och mer trevligt folk. efter det så blev det en snabb runda hem till padde för att sedan cykla vidare till linus. där träffade man mer folk och vi grattade även grannen martin. senare cyklade vi tillbaka till hannes där vi fortsatte firandet. senare drog sig alla vidare till borgen där det firades ännu mera. träffade mycket folk och det finns nog ingenting som är bättre.
gårdagen var både en av det bästa dagarna i mitt liv men också en av de sämsta. jag var lycklig ett tag. men som vanligt så håller det inte länge. jag visste att det skulle bli så, men jag går alltid på det. men jag kan väl inget annat än att tacka för den stunden jag fick. jag väntar bara på ärligheten.
det enda som saknades denna helgen var underbara lisa. allt hade varit ett snäpp bättre om du hade spenderat den med mig.

you build me up, but just to watch me break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback