page avenue.

idag så tog jag bussen som ankom till osby vid två. sedan blev det en tripp in till banken där jag satt in pengarna som jag sparat till resan. många anser att mitt sätt att spara pengar är konstigt. men jag hade ju slösat upp dom annars. i vilket fall så åkte jag och mamma sedan vidare till älmhult där vi köpte presenter för mig att ta med till kalifornien, men även de sista sakerna som jag behöver till resan. kvällen har spenderats på min kusins student.
imorrn ska jag äntligen spendera en dag med favorit lisa. sedan ska jag spela med b-laget på kvällen. skönt att få spela ännu en match innan jag åker. sedan hoppas jag att lisa följer med mig hem efter matchen. vi har massor att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback