read my mind.

låt oss alla sträcka upp händerna i luften och hurra för denna väldigt onödiga dag. det finns ingen anledning till att låta oss genomlida något sådant. ok jag är bra på att överdriva, men jag förstår inte. satte oss på bussen från skolan vid kvart över nio för att sedan åka till en hemlig destination. spännande, eller inte. iallafall hamnade vi först vid en kyrka och sedan åkte vi vidare till ales stenar. är det sådant man är intresserad av så visst, men det är inte något för mig. vi fick också lite tid att gå runder i ystad. det finns fasen inget att göra i  ystad. sov hela vägen hem och nu är jag väldigt trött. kommer nog inte att orka mycket på träningen idag och allt har jag att tacka min underbara skola för. sarkastisk igen. 
nu är jag iallafall ledig i två dagar så jag får väl se till att jobba färdigt så att jag kan festa hela nästa helg med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback