the lights and buzz.

en ledig tisdag och det är nu bara tre dagar kvar för mig innan mitt sommarlov börjar. dagen har gått åt att jobba färdigt och snart ska pengarna ramla in på mitt konto. de kommer att behövas. jag har även hunnit med att ta en runda med fyrhjulingen för att hämta pappas cykel. vem gillar inte saker med fyra hjul och en motor? aja, iallafall så gör jag det. jag har även lagat middag med min pappa och nu ska jag bara slöa resten av kvällen.
imorrn är det min sista match innan jag åker till kalifornien. det ska bli roligt, men ändå sorgligt. pappa har frågat mig, och jag har även frågat mig själv, hur jag ska klara mig hela sommaren utan fotbollen. men jag är nästan helt säker på att kalifornien är värt det.
idag är det bara tolv dagar kvar och tanken skrämmer mig lite.

Kommentarer
Postat av: lindie.

oj, vad tiden har gått fort! hoppas att du får det bra där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback