the pros and cons of breathing.

jag antar att det finns fördelar och nackdelar med allt. men varför kan inte en bra sak hända utan att något dåligt ska komma ut från det? det är svårare för vissa att släppa taget om något medans det verkar väldigt lätt för vissa att ersätta någon. för mig är det omöjligt att ersätta en person. allt man gör är att göra någon ny människa till en del av ens liv.
men det går inte att ersätta det som man haft förut.
igår kväll så hämtade lisa mig. vi hade bestämt oss för att laga middag och se filmerna vi fick när vi hade fest. vi lagade hasselbackpotatis och kycklingfilé i någon sås. middagen var klar ganska sent, men vi njöt fullständigt. efter maten så valde vi att titta på fallet henry som var en av de fem filmerna vi fick. tacka vet jag dvd-skivor. vanliga vhs-filmer kan ju ätas upp i videon. men det löste sig och filmen var faktiskt helt ok. efter det så såg vi hamataro, vilket var en av de andra filmerna och jag vill döda de jävla hamstrarna.
men det gav oss några skratt iallafall.
vaknade imorse, eller rättare sagt vid tolv, med en massa att städa. men det gick ganska snabbt och sedan skjutsade lisa hem mig igen. väl hemma fick jag jobba lite. det är så tråkigt, men som jag sagt innan så behöver jag pengar. resten av kvällen ska jag nog spendera vid datorn med några bra serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback