tumble and fall.

efter att ha läst gårdagens tidning så blev jag lite orolig vad gällde matchen. i tidningen stod det att matchen skulle spelas halv åtta, medans vi fått reda på att vi skulle spela klockan två. men tidningen hade fel och vid kvar över tolv blev jag upphämtad och det bar av mot österås ip. det var väldigt varmt idag vilket gjorde det mycket jobbigare att spela. eftersom att detta var min sista match innan jag åker så blev jag mycket glad över att vi vann och att jag gjorde mål.
nu kan jag leva på det tills jag kommer hem igen.
fick samtal ifrån kalifornien nu ikväll. tiden har verkligen gått snabbt.
imorrn ska eleverna möta lärarna i fotboll. det ska bli trevligt att titta på trots att jag hellre ville varit med. men jag tar ju tyvärr inte studenten i år så jag får inte vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback