23.

tänka sig, det har varit en bra dag. inte allför mycket att göra i skolan.
träningen va rolig idag. det gick bra, och det är kanske anledningen till att det känns mycket bättre.
blev utsatt som mittfält till matchen på lördag. men vad kan jag egentligen göra. får väl bara ta och leva med det tills han förstår att det inte är min plats. jag vet att jag är gnällig när det gäller det, men det är ju mitt liv.
 
jag tänker väldigt mycket på hur skolan kommer att vara nästa år. jag kommer att sakna er två så mycket.
det är ju ett tag dit, men eftersom att jag kommer att vara borta hela sommaren och inte kan vara med er alls, så känns det allt lite värre. det är så skönt att ni alltid är i skolan och gör allt mycket bättre. och ni vet vilka ni är.
sluta snoka i min blogg. har ju sagt till er att ni inte får det (: nu fick ni en så stor del i bloggen så nu borde ni vara stolta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback