costello.

dagen har gått åt att fiska spätta i yngsjö. ganska onödigt att åka så långt för en och en halv timme.
sedan efter det var det ingen mer skola för mig. turismen blev inställd och jag kunde åka hem.
väl hemma var det som vanligt, alltså att vänta på att träningen skulle börja. träningen som börjar gå neråt nu. inga vanliga spelare kommer till träningen längre utan bara en massa yngre. det är såklart kul för dom att komma upp, men vi får inte den träning som vi behöver.

helgen är fullsmockad, sånt som jag gillar. imorrn ska vi hem till martina. det ska bli trevligt. får se vad vi hittar på.
på lördag blir det middag och bowling med en liten del av laget. sedan på kvällen blir det antingen fest eller att ta det lugnt med vännerna och melodifestivalen. det intresserar mig inte det minsta, men tycker om att vara med er.
på söndag blir det match. det ska bli roligt. förrutom att jag ska spela yttermittfält. men det får jag väl leva med.
sen ska jag även få ett samtal från kalifornien. det ser jag också fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback