hallelujah.

min helg har varit bra. eller egentligen väldigt bra. den började med att vi i fredags åkte hem till martina efter skolan. detta var spännande eftersom jag inte varit där innan. där lagade jag, lisa, martina och SG bakad potatis. det blev väldigt gott. hånga jag. vi hade väldigt spännande saker att prata om. vid sju så kom alle och jalle och besökte oss. vi tittade på djävulen bär prada, som var väldigt dålig. dessutom är det ju inte riktigt mitt filmval. efter det så tittade vi på dirty dancing. och jag som aldrig sett den filmen innan blev väldigt besviken. hur kan folk tycka att den är bra? helt omöjligt. efter det så spelade vi vem vill bli miljonär i lag, och jag och jalle vann. konstigt nog. jag skulle vilja ha fått de tio miljonerna i fickan.sen åkte alle och jalle hem, och vi andra gick och la oss.
vaknade förvånansvärt tidigt, vid halv elva. sedan åkte jag och lisa hem vid tolv.
jag var bara hemma några timmar innan jag åkte till byn för att äta middag och spela bowling med laget. det var trevligt. även om jag inte var så himla bra. men kul va det. efter bowlingen så kom alle och jalle och hämtade upp mig och lisa för att sedan köra vidare hem till mig. väl här hemma lyssnade vi på deras version av something corporate - konstanine. det låter väl bra :) sedan såg vi på melodifestivalen. det var väl bra att the ark vann, men jag tycker inte att de passar in i melodifestivalen. efter det satte vi oss återigen i jalles fina opel och körde till byn för att lämna lisa, och åkte sedan tillbaka hem till mig igen. där tittade vi tre på en film som var mindre bra. men vi pratade mest hela tiden. det var fruktansvärt trevligt. ni är så bra, men det vet ni redan :)
vid två åkte de hem och jag gick och la mig.
idag vaknade jag vid kvart över nio för att sedan åka och spela match. det var en väldigt tråkig match med ett inte rättvist resultat. men men, det kan inte vara roligt hela tiden. och jag vill inte spela mittfält.
nu har jag huvudvärk och är allmänt irriterad. hur kan jag vara det efter en så bra helg? tack så mycket allihopa.
väntar på ett samtal från amerika. ring snart, jag vill gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback