hanging on for hope.

torsdagskvällen var väl inte det bästa jag varit med om. varför är du inte bara en idiot som alla andra? då skulle jag inte må så dåligt. men sanningen gör ont. ibland gör det mer ont än vad lögner gör.
på fredagen vaknade man upp med ett dåligt humör och såg inte fram emot någonting. men fredagen blev bättre än jag förväntat mig. mycket bättre till och med. ett telefonsamtal och livet förändras på en sekund. min dröm går i uppfyllelse. california here I come. jag kan inte sluta skaka och tankarna går just nu bara till att tänka på hur allt kommer att vara och vad som kommer hända när jag väl är där. och dagarna innan jag åker. men jag är glad nu.
igår var de flesta av vännerna på balders eller granada. jag är glad att jag stannade hemma. behöver spara pengar nu. och det som tar mest pengar är nog festandet. men roligt har man. men roligt kan man inte ha hela tiden. speciellt om man vill ha några pengar kvar.
var nyss hos kusin vilket alltid är trevligt.
bara sexton dagar kvar tills jag ska se fall out boy. yey!

san diego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback