hide another mistake.

jag sa ju att jag skulle sova bort hela dagen. men det var mest som jag sa. hade inte tänkt göra det egentligen. men det gjorde jag iallafall. sov till tio över ett. helt sjukt. gick upp och tittade på dvd-boxarna tills jag var tvungen att cykla till busshållsplatsen. cyklade lite tidigare bara för att jag skulle kunna vara i solen lite längre. underbart väder idag. väl framme i osby så var det bara att pallra sig till idrottsplatsen där vi hade vår sista grusmatch för i år. det gick inte bra, och jag va kass. men men, det kan inte alltid gå bra.

imorrn efter skolan så åker jag till danmark tills på söndag. ska på träningsläger. hoppas att det blir trevligt. men det kan ju bli hur som helst. iallafall så ser jag fram emot det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback