I want to know your plans.

trots att jag verkligen pluggade hela helgen så gick det skit dåligt på provet. han vill verkligen ta livet av oss.
men dagen va bra ändå eftersom jag fick träffa jalle och alle igen. det va en hel vecka sen och jag blev jätte glad. skulle sitta helt ensam fråna halv fyra till fem, men vilka ringer då? jo, mina favoriter. och så kom dom och höll mig sällskap. tack så mycket för det (:

åkte till hässleholm för att fixa mitt pass idag också. snacka om att se ut som en mördare på kortet. dom kommer inte att släppa in mig i USA. jag hatar att vara med på bilder.
efter det så var det att åka till träningen för att ha min sämsta träning på länge. men det gör inget, roligt va det iallafall. fick till och med tid över till att skicka det mejlet. kort blev det, men vad gör det?

underbart med sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback