kill.

det känns som om jag precis börjar att lära mig att klara mig själv. det är inte sant, för att om ni skulle lämna mig så skulle jag dö. men lära känna mig själv då? det är nog inte sant det heller. men jag vet inte om jag är redo ännu. jag kommer bara att såra någon. alltså dig. och jag klarar inte av att bli sårad igen. och jag kommer snart att åka härifrån. det ska bli skönt att komma härifrån ett tag, men det finns några människor och saker jag kommer att sakna. men många och mycket som jag inte kommer att sakna. jag kan inte vänta tills jag åker, men jag vill ändå stanna kvar. två månader är en lång tid. mycket kan ändras men mycket kommer troligen att vara det samma när jag kommer tillbaka. allt känns lite lättare när ni finns vid min sida.

det har varit vackert väder idag, och jag njöt när jag gick hem i solskenet.
och det är exakt en vecka tills jag får se fall out boy.

Love takes off masks that we fear we cannot live without
and know we cannot live within.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback