lightness.

den låten tar mig tillbaka i tiden. ibland vill man minnas, ibland inte.
men den är så vacker.
allt idag verkar ta mig tillbaka till allt det dåliga som har hänt mig förut. och det vill jag inte genomlida igen, så snälla sluta ta upp det hela tiden. borde kanske hållt det för mig själv, men trodde att folk kunde hantera sanningen. men tydligen inte. använd aldrig det emot mig. det gör för ont.
 
idag var jag i hässleholm med världens bästa lisa. för det är hon verkligen. på något konstigt sett så verkar det som om vi fastnar inne i HM:s provrum varje gång vi är där. eller så är det bara en känsla jag har. det var iallafall väldigt trevligt. men det är det alltid med henne, vad vi än gör. nu måste jag verkligen börja spara pengar, annars lär jag få leva fattigt när jag är i kalifornien. och det vill jag inte.
träningen gick väl ganska bra idag. men jag tror att jag kommer att få leva med att spela mittfält, trots att det är något som jag verkligen inte vill göra. och jag spelar väl för att jag ska tycka att det är roligt. det är iallafall vad jag intalar mig själv. tänk om det hade varit bättre utan det. det får jag snart reda på, det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback