oceans away.

jag har alltid vetat det, men nu är det ett faktum. jag gillar bollsporter så mycket mera än att ligga och kravla på golvet. och vad ger det egentligen? jo, ont i nacken och att man känner sig oerhört korkad. så i fortsättningen blir det bara bollsporter för mig. och massage lite då och då. det gör inget ont emot mig. som ni kanske förstår så hade jag pilates i skolan idag. aldrig mer. om jag inte blir betalad eller kanske mordhotad. sedan bar det av till matsalen där den alltid lika hemska fisken fanns. men sen fanns ju ni i "gänget" där. det finns inga som är så bra som ni. ni kan till och med få en hemsk fisk att verka ok.
sen var det naturkunskap. det var inte så himla farligt idag. men det var ju ändå naturkunskap så man mådde ju illa i vilket fall.
när jag väl kom hem så var bokningen av biljetterna färdig och datumen utsatta.
hej då sverige! hej kalifornien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback