shattered.

det är så mycket just nu. det mesta är bra men det är något som känns fel. förlåt för att jag får dig att känna saker som säkert inte är sanna. jag lurar nog dina känslor och det är fel. jag har inte ens kontroll på mina egna. jag vet ingenting om mig själv längre. jag vet inte alls hur jag känner. tänker bara så mycket hela tiden nu. det är så mycket som händer och det känns som om jag inte hänger med. det är inte rätt att dra in dig i det, inte nu. kanske aldrig. men jag vill inte gå tillbaka. inte en sekund. allt är mycket bättre nu än förut, men det är ändå något som drar mig bakåt. och du, du som är allt. du som står där och hindrar mig från att falla. om och om igen. jag kommer att lämna dig och det känns inte rätt. jag vet att du är glad för min skull, men det känns ändå fel. det är min dröm, men jag kommer att lämna allting här hemma. jag behöver paus. börja om, ensam. ingenting som håller mig tillbaka. ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback