sleeping in.

i fredags var jag hemma, vilket jag behövde.
det va riktigt skönt med en lugn kväll.
igår spelade vi match mot bromölla och vann med 2-0. jag gjorde ett mål också som jag är stolt över, haha.
men hon som spelade på min kant hade iallafall damp. det va ganska roligt.
lördagskvällen spenderades med jalle, alle och lisa. vi tittade på the departed och vh1 hela kvällen. klämde in lite tecknat också. det var mycket trevligt.
idag sov jag bort halva dagen. när jag vaknade tittade jag på dvd-boxarna som jag har
fått låna av eva. de är så bra.
sedan kom bror hem en stund, vilket verkligen var uppskattat.
det var ju så länge sedan.
har packat också eftersom jag imorrn åker till stockholm
med alla tvåor på vår skola. det ska bli mycket trevligt.
och på tisdag kväll blir det konsert med fall out boy vilket jag verkligen ser fram emot, och har gjort väldigt länge.

helgens bästa, sagt av alle: "jalle, visste du att det finns kärnfria vindruvor?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback