that's the way we get by.

ja, jag har ändrat sidlayouten. nu när sommaren är på väg så gäller det att inte vara dyster längre. fast kommer säkert snart att byta tillbaka efter som att jag tycker mer om mörka färger än ljusa. men iallafall så tycker jag att det passar med fina sommar bilder nu när solen till och med hittat hit.

det har varit en bra dag idag. massage hela morgonen och sedan min allra sista naturkunskapslektion. underbart. men det är så typiskt att vi såklart va tvungna att till och med hålla över lektionen med fem minuter. trots att vi egentligen inte hade behövt vara där. vi hade ju vårt slutprov igår. men har jag klarat av naturkunskapen så länge, så klarade jag av fem minuter till. men det va knappt. fick vårt nya schema för nästa period idag också. det va nog det bästa schema vi kunde fått. många sovmorgnar och många lediga eftermiddagar.
efter skolan så följde jag med jalle till älmhult. och där var jag med om det snabbaste skoköpet någonsin. att ta på sig ett par skor och ställa sig upp i två sekunder och sedan bestämma sig för att dom ska man ha. hur kan man bestämma sig så snabbt? jag hade tagit väldigt lång tid på mig. speciellt när det gäller fotbollsskor också. efter det så åkte vi till willys för att köpa tio färdigrätter. haha, det va roligt. godiset behöver jag inte ens nämna. efter det så satte vi oss i bilen och åkte tillbaka till osby där jalle släppte av mig vid busstationen. där satt jag sedan i solen och väntade på hässleholmsbussen för att åka hem. 
tack för idag jalle, det va väldigt trevligt. 
en kväll utan träning och jag vet inte vad jag ska göra. blir väl att sätta sig vid tvn och titta på mina dvd-boxar.
imorrn är det onsdag och jag är ledig. ska sova bort hela dagen för att sedan spela match på kvällen.

Kommentarer
Postat av: paloma

diggar dina rubriker som fan!
älskar thats the way we get by :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback