the middle.

innebandy och dans är ju inte direkt jag. men det var väl ganska ok iallafall.
engelskan kunde varit rolig, om det bara kunde bli en diskussion någon gång. och inte samma tystnad hela tiden.
hade bara engelska i en halvtimme, sedan satt jag och lisa ute i solen tills tyskan började. och det va underbart.
efter skolan gick jag till pappas jobb för att sedan åka vidare och handla. pappa köpte dennis till mig, eller betalade för de iallafall. jag som skulle sluta äta det. jag är nog beroende.
sedan väl hemma åt vi god mat. efter maten gick jag, pappa och mamma ut och gick en stund med vilddjuren. det va väldigt skönt att gå ut och gå en stund. gick ju inte min vanliga runda hem efter skolan idag, så fick ju gå ut en stund nu på kvällen.

imorrn ska jag spela match, och sedan åka hem till lisa där vi ska titta på film och umgås med "gänget". det ska bli mycket trevligt. 

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback