the reason.

fredag och allt kunde väl varit bättre. det är inte fel att säga vad man tycker. jag tror att jag gör det för lite. även om folk tror annat. så mycket skit man egentligen tar emot utan att säga något alls. det ska bli ändring på det.
under den glada ytan finns det en hel del som inte visas. man kan inte vara glad alltid. är väl bra på att dölja.

helgen kommer väl att gå åt till att plugga naturkunskap. inte för att jag kommer göra det, men jag får väl tro det iallafall. jag känner mig själv. jag kommer att vänta tills söndagkväll. men det är inte någon match denna helgen, så lite tid får jag väl över. vi ska ha lagfest imorrn vilket säkert kommer att bli trevligt.
nej, har inte varit en bra vecka. det har väl funnits lite ljusa stunder, som fall out boy konserten. annars har det varit tomt på det. saknar gänget. det är helt sjukt hur mycket man vill vara med er. det känns som om det är det bästa just nu. är jobbigt att inte prata med er en dag. nu är jag kanske löjlig, men ni är så viktiga för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback