amazing.

igår hade vi svenska hela dagen. eller kanske inte hela dagen, vi slutade självmant vid halv tre. första lektionen så tittade vi på världarnas krig från 2005. den va ju bättre än 1953 versionen, men inte någon höjdare ändå. efter det så jobbade vi med vårt grupparbete tills halv tre. efter skolan åkte jag och lisa hem till henne för att umgås och sedan åka volvo, inte kangoon denna gången, till jägersborg. jägersborg gästades av wisseltofta och det var en spännande match. wisseltofta vann med 1-0. oavgjort hade varit mer rättvist.
idag vaknade jag med absolut ingen lust att spela en av seriens viktigaste matcher. gick ut för att bli hämtad av bussen, men den var försenad så där fick jag stå en stund. efter att jag blivit hämtad så bar det av till helsingborg för att möta HDFF, serieledarna. en mycket spännande match, men vi fick åka hem med tre poäng. det var en underbar känsla när domaren blåste av matchen.
nu har vi blivit lovade att vi ska vi bli bjudna på middag.
imorrn måste jag göra klart mitt dumma arbete.
det är något som jag absolut inte ser fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback