break myself.

idag var det att åka till köpenhamn med turismklassen. ja, vi är tre stycken. men vad gör det egentligen? besökte runda torn, det heter faktiskt så. det va inte något spännade för fem öre. sedan åkte vi någon guidad tur genom staden. händer det inte något snart så vet jag inte vad jag gör.
är det meningen att man ska bli besviken åtminstånde en gång om dagen? iallafall så hinner jag inte hem från matchen på lördag för att se treornas bal. det är verkligen tråkigt. men sen är det en fruktansvärt viktigt match, och den tänker jag absolut inte missa.
imorrn ska jag faktiskt gå i skolan hela dagen. det va inte igår det hände sist. efter skolan blir det att umgås med lisa. vi ska se jägersborg-wisseltofta. det sägs att det kommer bli en rolig match. det vill man inte missa då.
jag har sagt det förr och jag säger det igen.
 faen va hett det är just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback