champagne supernova.

att vara sjuk i en vecka tar verkligen musten ur en. igår var första gången på en vecka som jag spenderade över fem minuter utomhus. anledningen till det var att jag skulle försöka att sätta upp ett partytält. för att tillägga, helt ensam. det gick mindre bra och tillslut fick pappa hjälpa mig. jag är så glad att jag har honom. när det väl kommer till kritan så måste vi nog iallafall vara tre som hjälps åt med det. efter mitt tappra försök med partytältet så var det dags att göra mig i ordning därför att det var bestämt att vi skulle ha schlagerkväll hemma hos sudden. jag vet, schlager är ju inte riktigt min grej, men jag tycker om att umgås med de människorna. iallafall så körde jag hem till sudden, och pappa var riktigt nöjd med mig. det känns ju bra. väl framme så bestämde vi att vi skulle till torggrillen och äta innan schlagern började. vem tackar nej till bakad potatis? inte jag iallafall. sen blev det en snabbis in på ica och dennis blev inhandlat. eurovision song contest kan dö ut. det hade inte gjort mig någonting. men vi hade en trevlig kväll, och det är det som räknas. trots att jag inte är riktigt frisk ännu så valde jag att följa med till sösdala och spela match. och tur va väl det. vi vann med 5-0 och vi fick med oss tre nya poäng hem. men lätt att spela var det inte. det är ju inte att rekomendera att spela när man är förskyld. andningen är inte riktigt på topp. imorrn blir det att spela en match med b-laget. jag måste komma i form nu efter sjukdomen. sen blir det match med a-laget igen på onsdag. många matcher direkt efter sjukdom. inte bra det. tillbaka till skolan imorrn, men endast två dagars skola, sen blir det fem dagars ledighet. som att jag inte varit ledig tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback