dashboard.

ja, det blev inte som jag tänkt igår. men det gör ingenting. fick träffa en del av släkten iallafall. och det är ju inte fel. det känns konstigt att se hur mycket mina kusinbarn växer. man blir nästan lite rädd. iallafall så var maten underbart god, och det är ju alltid ett extra plus. sov inte så länge idag. trodde att jag skulle gå upp och jobba lite till, men enligt pappa så skulle det inte göras mer. ganska tråkigt ändå. så hela denna dagen har gått åt att göra ingenting. men det är jag ju bra på. alltså att göra ingenting.
jag känner mig lite dum, men det känns som om jag inte kan påbörja något när jag snart ska åka härifrån. det är mest för att vara snäll.
en person som oftast tros vara glad är kanske inte det egentligen. även sådana människor har sina dåliga dagar.
you told me about nowhere, well it sounds like someplace I'd like to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback