english summer rain.

idag har varit en sådan bra dag. hade svenska prov på 1700-talets litteraturhistoria. men det gick bra ändå. men jag trodde att jag gjort lisa sjuk eftersom att hon inte kom till provet, men när resten av gänget satt i matsalen så kom hon in med det största leendet jag sett, och då förstod jag. världens bästa lisa har tagit sitt körkort idag. grattis, grattis, grattis (: vår andra lektion bestod av att titta på världarnas krig från 50-talet. den va kass och jag rekomenderar den inte. efter skolan åkte jag hem och väntade på att lisa skulle plocka upp mig. vid sex kom hon och vi bestämde oss för att åka till hässleholm. men alla andra som tar körkort åker och äter på donken, men det hade vi ingen lust till. efter att vi gått i stan ett tag så hittade vi det perfekta stället. varför åka till donken när detta stället finns? efter den goda maten och lite planering inför helgen så åkte vi och hämtade lite viktiga saker inför helgen och efter det så hälsade vi på hemma hos jalle. hade lite saker att bestämma inför vår fisketur imorrn. det ska bli mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback