halo.

gick till skolan idag i hopp om att överleva. ok, så farligt va det inte. men iallafall. hade engelska och sedan drog jag mig hemåt. kände inte att någon tävling var något som jag skulle vara med på eftersom att jag inte alls är frisk. så hela dagen har gått åt till att titta på prison break. jag vet att jag har arbete att göra, en massa faktiskt, men jag är ju ändå sjuk. jag har ganska lite att skriva om nu när jag för det första inte kan gå till skolan, för det andra så kan jag inte träna och därför kommer vi till nummer tre: alltså därför träffar jag inte mina vänner. man lär sig nog att uppskatta dom mer då. det är iallafall min teori. men fick träffa lisa en liten stund idag. det är ett plus.

Why do you put me on a pedestal? I'm so up high that I can't see the ground below. So help me down, you've got it wrong. I don't belong there. One thing is clear, I wear a halo, I wear a halo when you look at me. Don't be blinded. See me as I really am. I have flaws and sometimes, I even sin. So pull me from my pedestal,
I don't belong there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback