hold on.

jag antar att fem dagars stress har tagit ut sig på mig idag. som tur väl va så hade vi sovmorgon idag. i solskenet cyklade jag till bussen och trodde att jag skulle missa den. men jag antar att jag stressar upp mig trots att jag har gott om tid. jag är nog inte en tidsoptimist ändå. kom till skolan för att där sedan sitta och vänta en timme i matsalen, för att tillägga tröttare än någonsin, innan lektionen började. under lektionen fick jag veta att vi endast skulle vara där en halva, alltså en och en halv timme. man tackar och tar emot, men blir lite irriterad eftersom det inte var lönt att åka till skolan överhuvudtaget. hade tur eftersom att pappa körde förbi mig innan jag kommit till stationen och jag kunde åka med honom hem. en stort minus med mig är att jag aldrig tar tag i saker. jag ligger efter en hel del med ett arbete, men jag har inte orken att sitta och göra det.
ikväll har jag första träningen på två veckor. det ska bli intressant. jag har spelat tre matcher under denna tiden, men jag känner mig ändå inte riktigt tränad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback