kötta 2000.

idag så åkte jag med bussen vid tio i nio för att sedan komma fram till osby vid nio. där hämtade jalle mig och vi åkte och köpte korv och korvbröd. efter det så hämtade vi lisa vid stationen och åkte vidare hem till svedde. med bilen packad så var det dags att köra vidare till örsjön. där spenderade vi hela dagen med att fiska. eller svedde tog det seriöst medans jag, lisa och jalle fiskade lite då och då. lisa förlorade ett av mina drag men det gjorde ingenting för att det gav oss tid att komma på att göra en kötta 2000. en minkfälla för er som inte tittar på kanal 21. det går konstant på reklam där. det var en mycket trevlig dag. jag hann med att åka med pappa hem för att äta lite innan jag åkte tillbaka till osby för att spela match. vi vann med 2-1 och jag fick sätta det avgörande målet. ibland måste man bara ha tur (: jag ska aldrig bli sjuk igen.
imorrn blir det den årliga loppmarknaden i ishallen. det är fruktansvärt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback