my own prison.

har tänkt på att allt jag skriver här handlar om vad jag gjort varje dag. det är kanske inte intressant för andra. men det bryr jag mig inte om. det känns bra att ha något som man kan läsa och se tillbaka på vad man gjort i livet egentligen. och om ni inte är intresserade så är det ju ingen som tvingar er att läsa heller.
jag har jobb att göra här hemma vilket är bra. även om det är en av de tråkigaste sakerna jag skulle kunna tänka mig att göra. men om jag ska kunna leva lite i kalifornien så måste jag ha lite pengar. ja för idag är det bara sjutton dagar kvar. det känns lite jobbigt när jag tänker på det, men det är min dröm och har alltid varit det. jag hoppas bara att jag inte har för höga förhoppningar.
två månader är en lång tid.
en annan sak jag lever på just nu är mina drömmar. de har varit mer än ok de sista nätterna. ta det som ni vill, det kommer ni göra i vilket fall.
idag har varit en onödig dag precis som alla andra dagarna de senaste fyra veckorna eller så. kom till skolan för att vi skulle ha en föreläsning vid halv nio. men den va inställd. vi hade iallafall en föreläsning innan lunchen. den va väl helt ok om man jämför med vad vi fick genomlida på eftermiddagen. det va hemskt.
hann sluta vid två efter att ha haft betygssamtal vad gällde turismen. det kunde inte gått bättre och jag är nöjd.
träningen idag va väldigt lugn vilket var skönt. vi har ju match imorrn. 
tanten i matsalen är jätte arg på mig och lisa. undra varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback