please don't.

man säger att de bästa sakerna i livet är gratis, men det gäller även de sämsta. det är en svacka nu och ingen annan människa kan få mig att känna mig så dålig och värdelös. jag orkar inte med det nu och jag tror att det märks. folk som är borta längtar oftast hem, men jag gör inget annat än att önska att jag kan komma härifrån så snabbt som möjligt. pressen ifrån allt är bara för stor. ni bygger upp mig till något jag inte kan vara. jag är inte den människa som ni så starkt hoppas på. jag kan inte vara det. jag behöver tid och jag hoppas att jag kan få det. jag ser andra sidor av folk nu vilket gör mig illa till mods. jag klarar inte av att vara en vägg. den alla lutar sig på. inte innan jag vet att jag kan luta mig mot mig själv. jag måste hitta det och bli nöjd. överleva detta som hela tiden följer mig. du säger att du tänkt gå flera gånger. men du har ingen aning om hur många gånger jag tänkt den tanken. men du kan ta inte bort det som betyder mest för mig. tvinga mig inte heller att vara någon annan. det går för långt och jag är nära botten. allt är på grund av dig.

I know it, but I can't help feeling differently. I loved you, and I should have said it. But tell me just what has it ever meant. I can't help it baby, this is who I am.
Sorry, but I can't just go turn off how I feel.
You kill me, you build me up, but just to watch me break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback