please please please.

irriterande dag rent ut sagt. åkte med bussen till skolan vid elva för att jag trodde att jag hade lektion på eftermiddagen. men som vanligt så hade vi inte det så jag fick snabba mig som fasen för att hinna med bussen hem igen. så ännu en dag att slösa hemma helt ensam. ok jag har ju neo, men ändå. det enda nödvändiga jag gjorde under dagen var att laga mat. grattis. åkte till byn vid sex för att spela match med b-laget. med den oturen jag hade så borde jag kanske lägga mina tretton år utan uppehåll på hyllan nu? fick iallafall sätta ett mål, av ett hundra chanser.
imorrn så ska jag faktiskt vara i skolan hela dagen. vi har vår sista gruppuppgift innan skolan slutar. vad ska vi egentligen göra den sista tiden?
negativ idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback