run to the water.

idag var ännu en sådan dag där nästan ingenting hände. vaknade halv tolv, vilket inte var planerat. men ett plus idag var att det var väldigt fint väder. så jag tog min engelska bok (som är bra under vissa kapitel) och gick ut och läste på terrassen en stund. men eftersom att jag absolut inte tycker om att läsa, så blev jag snart irriterad och tog fram min mp3 istället. med musik i öronen så kan man sitta ute hur länge som helst. när jag inte gjorde detta så var det mest tv tittande tills jag skulle träna. träningen var väldigt rolig idag, men det ända som var störigt var att vi slutade tjugo minuter tidigare. ingen vet varför, men iallafall.
imorrn ska jag till skolan och vara där hela dagen, konstigt nog. men ska bli trevligt att ha lunch. det är det enda som förgyller en skoldag. 

adam and eve live down the street from me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback