sister christian.

i morse så gjorde vi klart vårt grupparbete på världarnas krig. sen var det lunch och efter maten så tog lisa och jag en tur i byn. helt sjukt varmt väder. men det får jag nog vänja mig vid. väl tillbaka i skolan så var det dags för en föreläsning. föreläsaren var susanna och jenny kallurs tränare. det va väl helt ok, men jag förstår inte riktigt varför hon skulle komma. när föreläsningen var slut så var det dags för oss att redovisa vårt sista grupparbete innan sommarlovet. att redovisa framför människor är en av de jobbigaste sakerna som finns.
slutade halv fyra vilket vi inte har gjort på ett tag.
imorrn är det onsdag vilket innebär ledighet. men inte ska man lata sig då inte. nej, imorrn så ska jag klyva bränne. precis samma sak som jag gjort hela kvällen idag. förövrigt så är bränne ett fruktansvärt roligt ord.
nu är det under tjugo dagar kvar tills jag åker. nitton för att vara exakt. alltså om nitton dagar så sitter jag på planet på väg till kalifornien. dagarna närmar sig fruktansvärt fort och jag blir mer och mer nervös. men jag har absolut inget att klaga på. detta har varit min dröm en väldigt lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback