the future freaks me out.

jag är trött och det har varit en krävande men trevlig dag. loppmarknaden som vi i ifk osby måste vara med på är stressande men den har dock sina stunder. startskottet går och alla vi säljare garvar som fasen. man kan tro att det är ett hundrameters lopp. men ack nej, de vill bara köpa skräp under en tia. vissa är snålare än andra och ibland vill man bara slå dom. men iallafall så ökade antalet tills på lördag och jag blir mer och mer nervös. men det tillkommer väl när man ska hålla i något. lisa fixade iallafall ett större tält, och ibland ska man vara glad att man har en renault kangoo. eller iallafall idag. det är så mycket som måste fixas och jag stressar ihjäl mig.
imorrn ska jag och lisa spendera hela dagen i malmö. det ska bli trevligt, men när vi kommer hem så har vi en massa att göra. men kul ska det bli. musik blir dock ett stort problem. men det kommer vi lösa på ett eller annat sätt.
gud vad jag älskar hetingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback