title and registration.

lediga onsdag. känner mig lite bättre idag än igår. kanske för att jag förstår att allt bara är för att trycka ner mig och få mig att må sämre. men det är jobbigt och det gör ont. du vet precis vad du ska göra för att det ska göra så ont som möjligt. jag antar att det inte är så mycket bättre ändå.
fick lite gjort på turismarbetet idag. jag ligger ju ändå bara en och en halv vecka efter. men om hon inte ens läst de andras ännu så har jag lite tid till på mig.
det har jag bestämt iallafall.
träningen idag var jobbig med mycket löpningar. men det gör inget. jag behöver få tillbaka min kondition efter min sjukdom.
imorrn ska vi till köpenhamn med turism. fråga mig inte varför. vi vet inte ens vad vi ska göra. det är inte för att överraska oss, för att vår lärare vet inte heller vad vi ska göra. jag tycker mest att det är slöseri med tid.
idag är det tjugofem dagar kvar tills jag åker. just nu vill jag bara härifrån. det har inte med er att göra på något sett. jag behöver bara komma hemifrån ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback