we've got a big mess on our hands.

livet går ju inte riktigt som jag vill just nu. men det kan det kanske inte göra hela tiden heller. igår hade vi en riktig svenska lektion som nog aldrig har hänt på ekbackeskolan någonsin. men det var faktiskt intressant, tro det eller ej. slutade halv tolv och sedan följde jag med lisa hem. hela dagen spenderade vi på familjen olssons studsmatta. på kvällen så skulle vi titta på herrarnas match mot treby men under dagens gång så blev jag mer och mer sjuk och vid sex tiden så fick jag skjuts hem för att lägga mig i sängen. ja, och i sängen låg jag hela kvällen och natten utan att knappt få en blund. det var den längsta natten i hela mitt liv. varmt, kallt, huvudet sprängs, jobbigt att andas etc. så var det hela natten. nu bara klagar jag en massa, men det var hemskt. men det värsta är nog att jag inte kan spela matchen imorrn. under dagen har allt blivit lite sämre eftersom att jag nu fått ont i halsen också. fast febern har nog gått ner ett antal grader. i natt hade jag säkert rekord i högst feber någonsin.
ibland måste man bara få klaga, enligt mig iallafall.
hoppas bara att vi vinner matchen imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback