better.

det är svårt att beskriva denna helgen. fredagen spenderade jag i ett hus fullt med underbara människor. jag satt mest och lyssnade, något som är ganska duktigt gjort av mig, och njöt av dom underbara personligheterna. jag önskar att jag är likadan när jag är i den åldern. men säg inte att jag sagt det. it's a secret.
igår så hade jag bestämt att det skulle bli granada fullt ut. ingenting skulle komma ivägen. knackade på dörren till sg:s hus vid fyra halv fem tiden och där försökte sedan jag, lisa och sg att bränna en skiva. men jag fick inte vara med riktigt. men det gjorde ingenting. min musik är för bra ändå. jag försökte att säga till dessa två personer att vi kanske skulle försöka att bli färdiga, men jag tror inte att sg riktigt förstod hur sega jag och lisa verkligen är. men efter en drink och lite rännande hit och dit så hamnade vi i vermanshult vid kvart över åtta-tiden. till min förvåning så hade alla redan kommit, men det gjorde inte mig någonting. det blev ös-på-bara, ös-på-bara hela kvällen. efter förfestandet så bar det av till lönsbodas hetaste ställe granada. kvällen blev på något sätt mer än lyckad och jag var ganska pratglad på vägen hem till sg. ont i fötterna hade jag och de blåmärkena som finns på mina fötter just nu är inte nådiga. vi slocknade innan någon hann säga god natt. vaknade vid åtta i morse. hur kommer det sig att man inte kan sova så länge som man vill dagen efter? jag försökte att fortsätta att sova men det gick inte. så tillslut så bad jag kära sg att titta på tv med mig. vi tittade på casper, vilket inte var mitt första val, men det gick väl. vid halv tolv blev det frukost och sen var jag och lisa tvungna att köra hem. dagen har sedan spenderats i telefon med storebror. jag borde kanske fixa till det sista med min redovisning.
jag bjuder på dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback