can't turn away.

jag ska inte lätta på hjärtat idag. för det är jag inte bra på.
håll allt inne annars så kan det gå åt helvete rent ut sagt.
jag sitter här efter en ganska halvt utsökt middag och en ganska onödig dag bakom mig. vaknade i hopp om att det skulle vara lördag. ni vet den känslan av att man bara kan slå av alarmet och lägga sig igen. för en sak är säker, jag är en lat person. men det var inte som jag hoppats på och jag fick masa mig ur sängen. åkte till skolan utan att ens riktigt veta om jag hade turism eller inte. men det hade jag. vi fick ha vikarier, ja i plural. men allt vi fick göra var att börja på ett nytt arbete. ett nästan precis likadant som vi gjort många gånger innan. fantasin flödar på ekbackeskolan. efter lektionen så mötte jag upp med min trogna vapendragare och vi gick och åt en mycket intressant lunch. ibland så vill man inte veta vad man egentligen äter för något. men maten gick ner och sedan väntade tre timmars religion. jag är bortskämd och mådde nästan dåligt för att jag var tvungen att gå till halv fyra. det är inte något som jag är van vid nuförtiden. åkte bussen hem vid fem över halv fyra och fick ett intressant råd att inte hoppa framför tåget. det var inte vad jag väntade mig, men tack ändå? gick i extrem kyla hem till mitt hus och min älskling. jag har försökt att få upp temperaturen i min kropp till trettiosju grader igen, men det verkar vara omöjligt.
imorrn så blir det till min förvåning ändå så att jag åker till granada. men jag har inga förväntningar alls. nästan helt tvärtom. det har inte varit min vecka så varför skulle det ändras imorrn. ett plus är att jag troligtvis kommer att träffa alle. och det är aldrig fel ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback