chop chop.

vaknade vid ett idag efter att ha vaknat ett antal gånger under förmiddagen. men eftersom att jag inte fått så mycket sömn under detta lovet så tyckte jag att jag skulle få sova lite längre idag. om det har hjälp vet jag inte riktigt ännu eftersom att det just nu känns som om jag festat som fasen tre dagar i rad. men det har jag inte gjort. det har varit en lugn vecka för mig förrutom de tidiga morgonarna. men livet kan inte alltid leka, eller? iallafall så tog jag och pappa en tripp till storstaden osby när jag vaknat. vi shoppade satan på k-marknad om man nu kan säga så? väl hemma så tittade jag på den sämsta filmen på väldigt länge. har precis ätit och det var ljuvligt gott. jag tycker ganska mycket om mitt ordval denna dag.
lovet är slut och nu får man börja ta tag i sitt liv igen. hur nu det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback