misery business.

det är inte okej. jag vill inte att det ska vara såhär men jag är långt nere nu. att en människa som jag inte ens känner kan förstöra så mycket för mig och få mig att känna mig totalt värdelös. många tror att jag inte tar till mig av saker folk säger och det stämmer ibland. ibland så skrattar man åt det och går vidare. men oftast så gör det inte det. precis som många andra så mår jag dåligt och tvivlar på mig själv, ser mig själv som hopplös. jag är där nu och jag vill inte egentligen att folk ska veta, men det är så mycket som händer just nu. det påverkar andra och jag menar inte att vara elak. om jag inte är den som alltid ler och skrattar så vill inte folk vara i närheten. men vad tror folk egentligen. jag antar att vissa har rätt. kanske besitter jag skådespelartalanger. för det är oftast inte ett riktigt leende. jag gör inte det för att vara falsk, jag försöker bara att göra det lättare för mig själv. det är tungt. jag gör det inte med vilje men jag vet att jag stöter bort de jag tycker mest om. jag har bara dåliga erfarenheter av att dela med mig. jag behöver bara lite tid med det här.

Kommentarer
Postat av: alle+jalle

"Det var en gång en liten pojke som klättrade upp i ett träd, han kunde varken klättra eller hoppa ner. Vad gör han?... Han skiter ner sig" :).

Du är så långt ifrån värdelös man kan komma!
Möjligtvis kan vår humor vara det, men inte du :).

2007-11-09 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback